Igaziból bármilyen segítő szakemberhez fordulunk, nagy valószínűséggel nem ismerjük személyesen és ez épp lehet előny, de akár hátrány is, ki hogy éli ezt meg. Fontos kihangsúlyozni, hogy nem a coach van a középpontban, az első 1-2 alkalommal kiderül, hogy a kliens meg tud-e bízni személyemben, tudunk-e együtt dolgozni. Van olyan helyzet, amikor például lehet passzolni egy kérdést, azaz, ha valaki nem tud vagy nem szeretne válaszolni, akkor az megengedett. A legfontosabb, hogy odafigyelő, jó és megértő hallgató legyek, aki ráérez, hogy mikor szükséges megállni, kérdezni, tisztázni. Fókuszban Te , azaz a coachee vagy, megoldás-orientált üléseken veszel részt ahol biztonságosan dolgozhatsz a problémád megoldásán.
Próbálok a megkeresést követő 1 héten belül időpontot biztosítani számodra, a rendszeresség is nagyon fontos, általában 1 vagy max 2 hét telik el két ülés között, mindkét fél elköteleződik, általában 3-6 alkalomra. Kérlek, gondold át, hogy heti egyszer ki tudsz-e szakítani énidőt magadnak.
A nulladik beszélgetés ingyenes.
1 alkalom 60 perc- 15 000 Ft
Ha lefoglaltad időpontodat, akkor azzal mindketten elköteleződünk egymás irányába. Az adott alkalom létrejöttekor kerül rendezésre az összeg és cserébe coaching szolgáltatásról alanyi adómentes számlát kapsz.
Ha 24 órával az ülés megkezdése előtt lemondod az alkalmat, semmilyen magyarázattal nem tartozol, de a teljes összeg rendezése szükséges.
Véleményem szerint mindig van etikai felület, morális felelősség a coaching folyamatban, egy kompetens coach etikus, tartja a határokat, nem lépi át azokat. A partneri együttműködésben gondolatébresztő, kreatív és inspiratív. A témahozó az ügyfél, de a folyamatért én a coach felelek. Kiemelten fontosnak tartom, hogy nem sértem az ügyfél szabad akaratát, titoktartás kötelez, őszinte vagyok minden esetben, nem állítok valótlant, ha úgy érzem, hogy érintett vagyok egy témában és nem tudok adott helyzetben dolgozni azon, akkor nem magára hagyva a klienst, más kollegához irányítom őt. Kihívást jelenthet az értékütközés, ilyenkor kiléphetünk a saját értékrendszerünkből és ott az adott helyzetben az ügyféllel vagyunk, érte és vele, de mindeközben megőrizzük saját értékrendünket. Ha a belső iránytűm biztosan, szilárdan működik, segítő maradhatok az adott folyamatban.